martes, 9 de enero de 2007

L'Arxiu Popular de la Barceloneta es queda ??

Aquesta notícia va apareixer al "Diari Més" de desembre.
La veritat és que no aclareix gaire quin serà el destí final de l'arxiu però si utilitzem la nostra intuició...

Per si de cas us paso el link de l'arxiu fotografic igual aviat comencem a trobar fotos conegudes. No us perdeu els preus mòdics que tenen.






10 comentarios:

Anónimo dijo...

Para que este Archivo se quede en la Barceloneta el Ayuntamiento tendría que invertir dinero. Es decir poner un local, organizar la documentación , pagar a alguien para que atendiese a los que fuesen a consultar el fondo... vamos que va a ser que no!!!. Ojalá me equivoque...

Anónimo dijo...

A veure a la Barceloneta també tenim dret a tenir espais culturals com a la resta del Districte, i paguem impostos com tothom, o sigui que si és del barri es queda i punt.

Anónimo dijo...

Si l´arxiu és del barri ha de continuar al barri.Pot continuar on estava fins localitzar un local més adient si escau.Gent capacitada per gestionar-lo en sobra.
Gent del barri per un arxiu del barri i al barri!

Anónimo dijo...

A la Barceloneta hi ha un arxiu?? estic flipant com no sigui de coses mangades. Una vegada vaig anar a la platja, que per cert estava plena de merda, i em van robar la motxilla.No he tornat.

Anónimo dijo...

Desconeixia l'existència d'un arxiu i crec necessari mantenir-lo i difondre'l, afegeixo que el llegat que suposa aquest arxiu deu romandre al barri per tal de que no perdi identitat fora de context. Per una altra banda la centralització de la gestió pot portar a una massificació i al desinterès d'un públic que no te ple coneixement de lo que té entre les seves mans

Anónimo dijo...

Hola,
Us recordo que no es publicaran opinions racistes ni ofensives.

Anónimo dijo...

Veo Eloy que debes de ser de pedralbes...pues en el barrio de la barceloneta que sepas que hay gente con ganas de que se conozca la verdadera identidad del barrio,que no solo se "manga" como dices tu y que lo que se necesita es que se invierta (con los impuestos que tambien pagamos ,como el resto de barcelona) en mantener todo lo bueno que tenemos.

Anónimo dijo...

No sabía que existiera este archivo, pero si es del barrio creo que debe quedarse en él, ya que de trasladarse a un archivo general corre el riesgo de acabar en un rincón perdiendo la importancia que tiene para que se conozca la historia de un barrio tan representativo de Barcelona como es la Barceloneta

Anónimo dijo...

Hola,
Hace ya tiempo que no vivo en la Barceloneta pero me he criado en este barrio y lo recuerdo siempre con cariño. No sabía que hubiera un archivo no he sido mucho de estudiar, pero si que creo que en la Barceloneta hacen mucha falta lugares culturales. Ánimo!! y espero que el archivo se quede.

Anónimo dijo...

D'entrada, no es pot dir que fos un arxiu, ja que no està catalogat ni ordenat ni res de res. Podriem dir que és el resultat d'una col.lecció que ha anat fent el Paco durant molts anys. Com a col·lecció és molt valuosa però no s'hi pot treballar perquè no està ordenat.
Ja fa temps que el mateix Paco i altres persones van intentar que algun organisme, a poder ser de la Barceloneta, s'en fes responsable. El resultat ja el veieu.